حضور شرکتهای معتبر در نمایشگاه برق اصفهان

folder_openفناوری

حضور شرکت‌های معتبر در نمایشگاه برق اصفهان با رعایت اصول بهداشتی

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، علی یارمحمدیان با اشاره به اینکه این نمایشگاه به صورت دوسالانه برگزار می‌شود و دوره قبلی آن در سال 97 برگزار شده بود، گفت: دهمین دوره نمایشگاه برق اصفهان طی روزهای دوم تا پنجم مردادماه 99 با حضور 94 شرکت از شش استان کشور در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت‌های معتبری از استان‌های اصفهان، تهران، قم، آذربایجان غربی، خراسان رضوی و قزوین در دهمین نمایشگاه بین‌المللی برق اصفهان حضور خواهند داشت، افزود: این شرکت‌ها در حوزه‌های روشنایی، تابلو برق، کلید و پریز، اتوماسیون و سیم و کابل فعالیت دارند و توانمندی‌های خود را در نمایشگاه اصفهان به نمایش می‌گذارند.

این نمایشگاه در مساحتی بالغ بر 8500 مترمربع برگزار می شود.

 برندهای زیتون الکترونیک، بارمان اتوماسیون، جهان الکتریک، آلوم کابل، صنایع برق دادخواه،شیوا امواج، یکتا افروز، الکترو استار ،سیم و کابل کاشان، سیم و کابل دامغان سیم و کابل ایوان خراسان از جمله برندهای مطرحی هستند که در نمایشگاه برق و الکترونیک اصفهان حضور می‌یابند.

برگزاری این نمایشگاه  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود.  شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و ستاد پیشگیری از کرونا شرایطی فراهم آورده که شرکت‌ها و بازدیدکنندگان بدون دغدغه ویروس کرونا از نمایشگاه بازدید کنند.

 یکی از اصلی‌ترین اقداماتی که نمایشگاه اصفهان برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا انجام داده، تخصصی کردن بازدیدکنندگان نمایشگاه‌ها است؛ به این ترتیب که بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد نیست و فقط متخصصان، فعالان و دانشجویان حوزه مرتبط با نمایشگاه می‌توانند از نمایشگاه بازدید کنند.

به گفته مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، گسترش ارتباط با پارک‌هاي علم و فناوری و آشنایی با توانمند‌ی‌هاي شرکت‌هاي دانش‌بنیان و فناور، حمایت از تولید ملی و مقابله با تحریم‌ها و استفاده از تجهیزات ساخت داخل در شبکه انتقال از دیگر مشخصه‌های ویژه این نمایشگاه به شمار خواهد رفت.

آنچه دهمین نمایشگاه بین‌المللی برق، الکترونیک و اتوماسیون صنعتی اصفهان را از دیگر نمایشگاه‌های این حوزه متمایز کرده، ارائه نیازهای فناورانه صنعت برق در زمینه ساخت داخل و اقدام در مورد ساخت و تجاری‌سازی تجهیزات است که مورد توجه مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، دهمین نمایشگاه بین‌المللی برق، الکترونیک و اتوماسیون صنعتی اصفهان از ساعت 15 تا 21 روزهای دوم تا پنجم مردادماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برپا خواهد بود.

این مطالب را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed