تغذیه زیمنس با منبع تغذیه زیتون الکترونیک

folder_openفناوری

گفتگو با دکتر نوروزی مدیر فنی ماشین سازی کاتی در مورد منبع تغذیه سوئیچینگ زیتون الکترونیک

این مصاحبه در حین برپایی نمایشگاه صنعت برق و اتوماسیون صنعتی در مرداد ماه 1399 در شهر اصفهان انجام گرفت. در این ویدیو منبع تغذیه زیتون الکترونیک (ZE) در حال تغذیه پی ال سی (PLC) و اچ ام آی (HMI) شرکت زیمنس (Siemens) می‌باشد.

 

 

خلاصه

شرکت صنایع ماشین سازی اجزای دوار کاتی  20 سال است که در زمینه طراحی و ساخت انواع ماشین آلات سیم و کابل را دارد  و صفر تا صد ایده و طراحی ها در داخل شرکت انجام می‌شود. با توجه به سابقه طولانی در این صنعت به حوزه تأمین تجهیزات اتوماسیون صنعتی از جمله HMI، درایو و پاور سوئچینگ و … نیز ورود پیدا کرده است و نمایندگی برخی از برندها را در اختیار دارد.

ایشان در ادامه فرمودند: «همانطور که می‌دانید یکی از نیازهای اصلی هر تابلو برق یک پاور مناسب است. ما برندهای مختلف منبع تغذیه را تجربه کردیم تا اینکه با منبع تغذیه زیتون آشنا شدیم که از نظر طراحی و مهندسی فوق العاده عالی است و تا الان از محصولات رضایت کامل داشتیم و از نظر ما تأیید شده است.»

از نظر ایشان یک منبع تغذیه مناسب باید ویژگی هایی داشته باشد تا بدان بتوان اعتماد نمود. ایشان معتقدند که خیلی از منابع تغذیه چینی موجود در بازار که عمدتا هم قیمت بالایی دارند گاها در اتصال کوتاه مشکل دارند و حتی جریان خروجی کاملی ندارند و در بار کامل افت ولتاژ دارند.

وی صحبت‌ها را اینگونه ادامه داد: «یکی دیگر از موارد مهم در منبع تغذیه دائم کار بودن آن است که بتوانیم بدون وفقه کار کند. ما انواع تست ها را روی منبع تغذیه سوئیچینگ زیتون الکترونیک انجام دادیم و به این نتیجه رسیدیم که از خیلی برندهای معروف دیگر حتی مینول (Mean Well) کیفیت بالاتری دارند.»

در پایان ایشان به ماشین سازان، برقکاران و فعالین حوزه اتوماسیون صنعتی توصیه نمودند که بجای استفاده از منابع تغذیه خارجی از منابع تغذیه زیتون الکترونیک که ساخت داخل هستند بهره ببرند.

لازم به ذکر است جناب دکتر نوروزی علاوه بر اینکه مدیر فنی شرکت ماشین سازی کاتی هستند از متخصصین و مدرسین منابع تغذیه سوئیچنگ در دانشگاه می باشند.

با زیتون تغذیه کنید

این مطالب را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

به زیتون الکترونیک خوش آمدید. رد کردن

خروج از نسخه موبایل