تقدیر از بازدید معاون علمی رئیس‌جمهور از زیتون الکترونیک

folder_openفناوری

تقدیر و تشکر از بازدید معاون محترم علمی و فناوری رئیس‌جمهور

شرکت زیتون الکترونیک طی ارسال نامه‌ای به جناب دکتر ستاری از حضور و بازدید ایشان و دیگر مسئولین تقدیر و تشکر نمود.

متن نامه به این شرح است:

 

بسمه تعالی

حضور محترم معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان جناب دکتر ستاری

سلام علیکم

بازدید گرم و صمیمانه  جنابعالی و هیئت همراه از مرکز رشد دانشگاه قم علی‌الخصوص شرکت زیتون الکترونیک در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بسی مایه خرسندی بود. شرکت زیتون الکترونیک در حوزه طراحی و تولید منابع تغذیه سوئیچینگ (SMPS) فعالیت تحقیقاتی و علمی خود را از سال 1390 آغاز نمود. پژوهش‌ها شامل تحقیقات علمی و فنی محصول از سویی و از سوی دیگر تحقیقات بازار آن بود. تحقیقات علمی خود شامل بخش‌های متعدد و پیچیده‌ای می‌شد و به علت آنکه منابع پژوهشی داخلی بسیار ناچیز بود تلاش بسیار مضاعفی را می‌طلبید.

به لطف خداوند متعال پس از شش سال تحقیقات توانستیم قریب به یک سال وارد مرحله عملیاتی آن گردیم. در فاز عملیاتی نمونه‌ها و مدل‌های متعدد ساخته و قدم‌به‌قدم ارتقاء یافت و پس از آزمایش‌های فراوان در محیط واقعی همزمان با دهه فجر و حضور جنابعالی محصول نهایی آماده و وارد فاز تولید و تجاری‌سازی آن شد. هدف از این کار چیزی نبود جز اینکه جامعه اسلامی ما را  از کارخانه مونتاژکار برهاند و به صنعت علمی برساند.

این محصول از این جهت دارای اهمیت است که به عنوان پایه و راه‌انداز اتوماسیون صنعتی شناخته می‌شود و هر سیستم اتوماسیون صنعتی نیازمند آن خواهد بود. متأسفانه تا به حال این نیاز در کشور از طریق واردات تأمین می‌شده  که این موضوع اهمیت تولید علمی آن را دو چندان می‌کند.

تحقیقات علمی صورت گرفته و دانش به‌دست آمده در این مدت توسط شرکت، باعث شده بستری فراهم آید تا انواع متنوع با توان‌های مختلف (ولت آمپر) و مصارف گوناگون (خانگی، صنعتی و حتی نظامی) منابع تغذیه سوئیچینگ قابل ساخت و تولید باشد که به لحاظ کیفی نیز قابل‌رقابت با محصولات مشابه خارجی و در برخی موارد حتی بالاتر از آن می‌باشد.

امید است با عنایت الهی و توفیقات روزافزون بتوانیم خدمتی ارزنده به نظام اسلامی را به سرانجام برسانیم. در پایان بر خود لازم می‌دانیم از حضور و بازدید صمیمانه جنابعالی و هیئت همراه تشکر نماییم و از خداوند متعال توفیقات بیشتر را برای تمام مسئولین خواستاریم.

 

با احترام

شرکت زیتون الکترونیک

طراحی و تولید تخصصی منابع تغذیه سوئیچنگ

این مطالب را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

به زیتون الکترونیک خوش آمدید. رد کردن

خروج از نسخه موبایل